فروش

در شركت نرم افزاري جادوي فكر، فروش نرم افزار، آغاز تعهد در برابر مشتري است. تعهد به مواردي است كه قبل از خريد نرم افزار براي مشتري تبيين شده و به واسطه آن مشتري اقدام به خريد نموده است.
مراحل فروش:

  • تماس با شركت
  • تماس با شركت
  • ارجاع به واحد فروش
  • در صورت نياز مذاكره با مشتري ، تعيين زمان براي دموي نرم افزار
  • تاييد مشتري
  • ارسال پيش فاكتور
  • صدور فاكتور نهايي
  • تاييديه پرداخت مشتري
  • ارسال قرارداد نصب و استقرار نرم افزار و ارائه برنامه آموزشي
  • ارائه خدمات پشتيباني رايگان به مدت شش ماه از تاريخ ثبت نرم افزار
  • عقد قرارداد پشتيباني با مشتري براي نگهداشت سيستم بر اساس تعرفه(به بخش پشتيباني مراجعه شود). اين قرارداد علاوه بر تعهد شركت در جهت رفع اشكال مشتريان، دربردارنده ارائه نسخه جديد و نهايي نرم افزار نيز مي باشد.